קידום אתרים

איך בוחרים חברה לקידום אתרים?

חברה לקידום אתרים

קשה להתווכח עם השיווק המודרני, זה ששם את גוגל ואת הרשתות החברתיות במרכז. מדוע? כי מדובר בשיווק שעובד! אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע לקהלים חדשים, לרבות לקוחות פוטנציאליים, ולהגדיל את החשיפה של העסק היא באמצעות קידום אתרים אורגני, כלומר SEO.

בניתם אתר, השקעתם את מיטב כספיכם, תכננתם כל עמוד בקפידה – ועדיין, כדי להגיע למקומות גבוהים במנוע החיפוש, אתם זקוקים לסיוע מקצועי. איך בוחרים חברה לקידום אתרים? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

היתרונות הטמונים בקידום אתרים אורגני

לא מעט פעמים, ניתן לזהות בעלי אתרים שתוהים מה עדיף: קידום אתרים אורגני או קידום ממומן. למעשה, שני סוגי הקידום עשויים להיות יעילים, אבל לכל אחד יש יתרונות שונים. קידום אתרים אורגני יאפשר לכם להגיע למיקומים גבוהים בגוגל, כלומר זה מאוד טבעי ואמין, הגולשים חיפשו ביטוי מסוים, ומנוע החיפוש מציג בעבורם את התוצאות – להבדיל ממודעות ותכנים ממומנים.

רוצה לקהל הצעה לקידום אתרים? כל מה שצריך זה למלא כמה פרטים קטנים…

באמצעות חברה לקידום אתרים תוכלו להבין מהם הביטויים הרלוונטיים ביותר בעבורכם, כלומר, מה קהל היעד שלכם מחפש וצריך, ולפי הנתונים הללו תוכלו להתאים בעבורם את התכנים ולתת מענה לגולשים, שעשויים להפוך ללקוחות פוטנציאליים.

אבל איך יודעים באיזו חברה לבחור?

יש כמה וכמה פרמטרים שכדאי ומומלץ לקחת בחשבון לפני שבוחרים חברה לקידום אתרים, ופה, אנחנו דווקא כלל לא מתכוונים לתקציב (למרות שמדובר בפרמטר לא פחות חשוב) מאחר ועלויות הקידום עשויות להשתנות מחברה לחברה. ובכן, מה צריך לקחת בחשבון כשבוחרים חברה לקידום אורגני?

  • ניסיון בתחום – יש מגוון רחב של חברות לקידום אתרים בארץ, לכן חשוב להבין אילו מבין החברות בעלות ניסיון מוכח בתחום. סביר להניח שתוכלו למצוא מידע אודות החברות ברחבי הרשת, לרבות עמוד עסקי ברשתות החברתיות, כך תוכלו להבין מהו הניסיון של אותן חברות, כשלעיתים אפילו תוכלו למצוא את שמות הלקוחות הגדולים שעמם הם עובדים או עבדו בעבר.
  • המלצות מבעלי עסקים או מכרים – לפעמים שיווק מפה לאוזן הוא השיווק המדויק והאמין ביותר, לכן מוטב שתבקשו מבני משפחה, מכרים או בעלי אתרים אחרים שימליצו לכם על חברה אמינה ומקצועית לקידום אתרים.
  • תהליך העבודה – מצאתם חברה לקידום אתרים? הבינו מהו תהליך העבודה, אילו פעולות עתידות להתבצע על מנת לקדם את האתר שלכם וכמובן – מה זה יצריך מכם. יש חברות שמספקות שירותי תוכן ויש חברות שלא, פה חשוב לציין שהתוכן מהווה אלמנט משמעותי בקידום האתר, לכן רצוי להעדיף חברה שתספק בעבורכם את התכנים (לפחות לטובת בניית קישורים חיצוניים).
  • הבטחות שווא – לפני שתפנו לחברות SEO שונות, כדאי שתדעו שההגעה למקום הראשון בגוגל אינה מובטחת. כמו כן, התברגות בביטויים רלוונטיים במנוע החיפוש, עלולה לקחת כמה חודשים ואפילו יותר. לכן, אם ישנן חברות שמבטיחות לכם קידום בפרק זמן קצר או הגעה למקום הראשון בגוגל, רצוי שתיקחו את ההבטחות הללו בעירבון מוגבל. העדיפו לבחור בחברה שמשקפת לכם את המצב הריאלי, זו שלא מבטיחה לכם מיקומים גבוהים תוך זמן קצר ומסבירה לכם את תהליך העבודה עד להגעה ליעדים.

 

SEO או בשמו המוכר יותר, קידום אתרים אורגני, הוא בין אמצעי השיווק היעילים ביותר. באמצעות מחקר מילים מקיף ואסטרטגיית תוכן (לצד פעולות  SEO נוספות), האתר שלכם יוכל להמריא ולהגיע לקהלים חדשים. בהצלחה!

חייגו עכשיו