עיצוב וחווית משתמש

הקשר בין חווית משתמש וקידום אתרים

חווית משתמש וקידום אתרים

אתרי אינטרנט הפכו כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מקידום עסקים, בעוד שכיום, אחד האמצעים הראשונים בהם יוצר הלקוח קשר עם חברה עסק או כל ארגון: נעשית באמצעות אתר האינטרנט של בית העסק.

ואכן, בעולם מתקדם ויצירתי, ישנם לא מעט סוגי אתרים, ביניהם: חנויות מקוונות, אתרי תדמית, מיניסייט (הלוא הוא אתר קטן יותר וזול יותר להקמה) כמו גם שאר פלטפורמות המאפשרות יצירת קשר של הלקוח, עם החברה או בית העסק.

מה הקשר בין חווית הגולש באתר לבין קידום אתרים

חשוב לדעת כי העובדה שהקמתם אתר אינטרנט – אינה מבטיחה כי האתר שלכם יהיה נוח לשימוש וכזה שקל ללקוח לפעול בו. בכך נכנסת לתמונה בדיקת שימושיות לאתרים ועיצוב חווית המשתמש, אשר נועדה לשפר את הגלישה באתר ולאפשר לגולשים חוויה טובה יותר. חוויה שבסופה: תוביל ליצירת קשר או השארת פרטים. בכך נדרשות חברות מקצועיות אשר עוסקות בעיצוב ושיפור חווית משמש.

רוצה לקהל הצעה לקידום אתרים? כל מה שצריך זה למלא כמה פרטים קטנים…
אפשר גם בטלפון: 052-9787219

אבל מה זה בכלל עיצוב חווית משתמש? 

עיצוב או אפיון מחדש של האתר, נועד כדי לייצר חווית גלישה טובה יותר. באמצעות מחקר שמבצעים המומחים, ניתוח התנהגות צרכנים, סקירה של האתר ודרך השימוש בו, כמו גם שאר אמצעים מתקדמים – יכולים צוותים מומחים לשפר את האופן בו משתמשים באתר, וזאת בשיתוף מנהלי החברות, הארגונים ובעלי העסקים.

בפועל, מי שעוסק בשיפור החוויה, מוודא כי נעשים שינויים חכמים באתר או בכל פלטפורמה אחרת, בה משתמשים כדי לייצר קשר עם לקוחות. בעוד שבאמצעות מחקרים, שיחות עם לקוחות, ביצוע סקרים, ניתוחים והבנת האילוצים של בית העסק – ניתן לייצר אפיון טוב יותר ועיצוב חווית משתמש UX Design יעיל.

איך מבצעים את האפיון הנכון?

כדי לעצב ולאפיין את חווית המשתמש, חשוב למצוא בתחילה חברה מומחית בתחום, אשר עוסקת בעיקר בעיצוב חווית משתמש ויצירת קונספט נכון עבור האתר ועבור הלקוח. בחרו חברה איכותית, אשר מצליחה לשפר את השימוש בכל פלטפורמה באמצעותה אתם מפרסמים את בית העסק. הגדרת צורות הניווט באתר, תכנון מבנה של ממשק משתמש, תיעדוף של מידע ופעולות לטובת יצירת קשר קלה יותר, ושאר פעולות – הן אלה שישפרו את התקשורת שלכם עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים.

לסיכום, אם יש לכם אתר אינטרנט, עמוד עסקי ברשתות החברתיות, מיניסייט, דף נחיתה או כל דרך אחרת לשווק את השירות או המוצרים שלכם: זה נפלא! ובכל זאת, אפיון נכון של האמצעים שלכם, יהיה מושלם וישפר במידה רבה את מערך השירות והמכירות של בית העסק. לכן מומלץ לבחור את המומחים בתחום, אשר יפעלו על מנת לשפר את תהליכי השיווק של בית העסק, החברה, הארגון או המוסד.