למי מיועד אתר תדמית או אתר חנות באינטרנט?

למי מיועד אתר תדמית או אתר חנות באינטרנט?

חברות שמקדמות אתרים

בניית אתר תדמית לעסק או כל אתר לעסק יכול לסייע לכם משמעותית להרחבת המודעות לחברה שלכם, להגדלת כמות הלקוחות בעסק, הגדלת ההכנסות ושיפור המיתוג של העסק. כיום השימוש באינטרנט הפך להיות מקור הפרסום מספר אחד של עסקים בכל סדר גודל, במיוחד עסקים קטנים ובינוניים, הנעזרים בכוח הפרסום הדיגיטלי להצמחת העסק שלהם. כדי לפרסם באינטרנט לרוב תצטרכו אתר אינטרנט מקצועי לעסק, שיהווה את הבסיס של תשתית השיווק הדיגיטלית שלכם ואליה תובילו את קהל היעד שאתם מפרסמים לו בטכניקות הפרסום השונות. איזה אתר עדיף לעסק שלכם? אתר תדמית או אתר חנות? מה היתרונות שכל אחד מהם? על כך ועוד נענה בכתבה זו.

מהו אתר תדמית ולמי הוא מתאים?

אתר תדמית הוא האתר הרגיל, הסטנדרטי והבסיסי ביותר בהגדרתו לעסק. בניית אתר תדמית יכולה להיות גם מורכב יותר כמובן ולכלול אלמנטים מתקדמים גם של תכנות, גם של עיצוב וגם של שימוש וחוויית משתמש באתר אולם הרעיון הבסיסי שלו הוא הצגת מידע אודות החברה ושירותיה וכן מידע בעל ערך מהתחום שלכם עבור הלקוחות. זאת כדי לבנות תשתית בסיסית אליה יוכלו להגיע הגולשים, להכיר את החברה שלכם ולהתחיל לבנות מערכת יחסים של אמון, לעקוב אחריכם וכאשר הם יצטרכו את השירותים שלכם הם ידעו לאן לפנות. אתר תדמית מתאימה לכל בית עסק שמקדם שירותים מסוימים, רעיון מסוים או סתם ארגון שמטרתו להגביר את החשיפה. בניית אתר תדמית יכולה להתאים גם לעמותה המגייסת תורמים ומעבירה רעיון מסוים, גם ליועץ העסקי הגר במרכז, לחברת ההדברות הגרה בדרום או לפנסיון הכלבים הנמצא בצפון. 

דגשים חשובים לבניית אתר תדמית:

  • דאגו לחוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר – שיפור מהירות הטעינה של האתר, תפריטי ניווט נוחים ויעילים, התאמת האתר לשימוש במובייל, התקנת תוסף נגישות ועוד. מלבד העובדה שזה ישפר את הדירוגים שלכם בגוגל זה גם יסייע בהגדלת אחוזי ההמרה באתר.
  • הזינו באתר תוכן על בסיס קבוע ולעתים קרובות – שוב, יעזור לכם לקידום האורגני בגוגל אולם גם יספק ללקוחות שלכם תכנים חדשים ללמוד מהם, לבנות אתכם יחסים ויותר תכנים = יותר סיכויים שגולשים יגיעו אליכם ממנוע החיפוש כי פריסת המידע באתר שלכם תהיה גדולה יותר. אם אין לכם מספיק ניסיון ישנם חברות שמקדמות אתרים ויכולים לייעץ ולבנות איתכם אסטרטגיה.
  • הזינו באתר מספר אפשרויות ליצירת קשר עם החברה – מלבד העובדה שזה בונה אמון שיש למי לפנות ואתם לא איזה אתר ספאם שאין מאחוריו אף אחד, הרי שגם לאנשים שונים יש העדפות שונות לגבי יצירת קשר. חלק מעדיפים במייל, חלק בוואטסאפ, חלק בטלפון וכו'.

מהו אתר חנות אלקטרונית ולמי הוא מתאים?

אתר חנות אלקטרונית הוא אתר אינטרנט לכל דבר עם עמודים מרכזיים, מידע אודות העסק, אפשרויות יצירת קשר וכמובן בלוג מאמרים לשיתוף מידע וכתבות בעלות ערך אולם לעומת בניית אתר תדמית החלק המרכזי באתר הוא קטלוג המוצרים של החברה המופיע באתר, מחולק לקטגוריות ומסננים נוספים ועם אפשרות להוסיף מוצרים לעגלת הקניות הדיגיטלית באתר, לשלם עליהם ולבצע הזמנה אונליין באמצעות טופס תשלום והזמנה מאובטחים. חשוב לדאוג לאבטחת מידע ברמה גבוהה יותר באתרים מסוג זה, שרת אחסון מהיר ואיכותי כיוון שתמונות רבות של המוצרים עשויות להאט את האתר ולניווט נוח ויעיל בין המוצרים לצורך חוויית משתמש וחוויית קנייה איכותית ונעימה. כמעט כל בית עסק היום שיש לו חנות ומוצרים מנצל את הכוח של האינטרנט, מקים אתר חנות באינטרנט ומשווק דרכה את המוצרים לאנשים מכל חלקי הארץ. אנו מדברים על עסקים בכל סדר גודל מחברות ביגוד גדולות כמו דלתא וקסטרו, דרך שופרסל, מגה ועד לעסק הקטן בפינת הרחוב בעיר שלכם המוכר פרחים ומארזים לחג או חנות המתנות שלידו.

[elementor-template id="523"]

 

דילוג לתוכן