קידום אתרים

איך למצוא מקדם אתרים אמין?

ללמוד קידום אתרים

מחפשים מקדם אתרים אמין ולא חאפר? כאשר אנו בוחנים את שירותיו המקצועיים של בעל מקצוע מכל סוג שהוא קריטריונים כמו מחיר, שנות ניסיון, הכשרה, יחס אישי עולים על הפרק ומובילים אותנו לבצע בדיקה מקיפה, לשאול שאלות – זאת במטרה שנהיה בטוחים כי אנו אכן מבצעים את הבחירה הנכונה.

אך יש קריטריון אחד שעולה על כל האחרים ברמת החשיבות, קריטריון שבלעדיו אין סיכוי שנתקדם הלאה בשולחן המשא ומתן – אמינות. בימים בהם רוב הפעילות השיווקית של העסק שלנו מתבצעת דרך הרשת ומדובר בתחום בו לא כולנו מבינים לעומק בשל מגוון הפלטפורמות המוצעות לנו, עלינו לאתר שירות קידום אתרים מקצועי. אז איך למצוא מקדם אתרים אמין – כזה שאפשר באמת לסמוך עליו?

הערה חשובה – המאמר אמנם מדבר על מקדם אתרים אבל רלוונטי באותה מידע גם לחברת קידום אתרים.

רוצה לקהל הצעה לקידום אתרים? כל מה שצריך זה למלא כמה פרטים קטנים…

מקדם אתרים אמין

בואו נבדוק את זה…

  • גישת הקידום – שמדברים על קידום אתרים, למעשה צריך להסתכל על זה בצורה הוליסטית ולבדוק כידצ אפשר לשפר את האתר בכל הרמות – ברמה הטכנית: למשל שיפור מהירות האתר, אופטימיזציה של כותרות ותיאורים, H1, H2 ועוד. צמצמום משקלי תמונות, מעבר לשרת מהיר ומאובטח יותר ועוד.
    זה ממשיך לרמת התוכן שצריך להיות כמה שיותר איכותי ורלוונטי לקהל היעד הספציפי של האתר, ועד לרמת האופטימיזציה וכמובן הקישורים החיצוניים שהם עדיין אחד מהגורמים החשובים ביותר ועל מנת לעבוד כמו שצריך עם קישורים צריך לרכוש יכולות המבוססות לא מעט על נסיון, הבנה עמוקה של האינטרסים של גוגל וראייה לעתיד.
  • שקיפות – מקדם אתרים אמין ומקצועי צריך לשים את נושא השקיפות בראש מעייניו. כתחום שנחשב אחד האפורים ביותר וכזה שבו אחוז הלקוחות המאוכזבים מגיע ל50-60% ואף יותר (נתון שמבוסס בעיקר על שיחות עם לא מעט חברות ומקדמי אתרים בענף), השקיפות ותיאום הציפיות עם הלקוח לפני ותוך כדי התהליך הוא אחד הדברים החשובים ביותר.
  • מה אתם צריכים? – כל עסק וכפועל יוצא כל אתר, שונים לחלוטין אחד מהשני ולכן דורשים יחס אישי והתייחסות ייחודית. ההבדלים באים לידי ביטוי בתכנים, בסוג הקידום שיש לבצע, במערכת ההפעלה עליה האתר עובד וכמובן בקהלי היעד ולכן לכל עסק יש להתאים שיטת קידום שונה, שיטה שתואמת את צרכי האתר.
  • חוזה – היזהרו מבעלי מקצוע שמנסים לארגן חתונה קתולית ושימו לב לאותיות הקטנות לפני שאתם חותמים.

לפני שסוגרים עסקה בודקים גם…

בכדי שתוכלו לאשש את מחקר השוק שאתם מבצעים ולהשוות בין כמה מקדמים כן שווה לבדוק כמה זמן החברות או המקדמים אליהם פניתם פועלים בתחום, מה הוותק שלהם, באילו פרוייקטים לקחו חלק, אילו שירותים הם מציעים בנוסך לשירות הקידום, מי הם הלקוחות הפועלים מולם ואיזו תמיכה או תחזוקה שוטפת הם מציעים לכם כלקוחות – תמיכה טכנית, עדכון תכנים, עיצוב האתר ועוד.

זכרו, מדובר בתחום סופר דינמי שמשתנה כל הזמן ומכיל בתוכו אינספור אלמנטים ופלטפורמות ולכן שווה לבצע בדיקה מעמיקה לפני שאתם מקבלים החלטה.

בהצלחה!

חייגו עכשיו