מקדם אתרים מומלץ

מקדם אתרים מומלץ

מקדם אתרים מומלץ

לא בכדי אינספור עסקים ברחבי העולם ככלל ובישראל בפרט בוחרים את שיטת קידום האתרים כפלטפורמת השיווק והפרסום הטובה והיעילה ביותר ברשת. עם תוצאות ועובדות קשה להתווכח והעובדה שקידום בגוגל הוכיח את עצמו לא פעם ולא פעמיים כמעודד חשיפה, מסייע לקשירת קשר חיובי בין המותג ללקוח ואף מוביל לסגירת עסקה בפועל גורמת לבעלי עסקים רבים לבחור בשיטה זו על פני האחרות.

השאלה אותה יש לשאול היא איך לבחור מקדם אתרים מומלץ שכן מדובר בתחום בו האפור, זה שממוקם בין השחור ללבן לצערנו משחק תפקיד והיום כל אדם שקנה מחשב, קרא קצת חומרים מקצועיים יכול לקרוא לעצמו מקדם אתרים בגוגל ולכן התפקיד שלכם כבעלי עסק הוא פשוט לבדוק, להשוות ולקבל החלטה מושכלת. אז איך לעשות את זה נכון?

מחפשים מקדם אתרים מומלץ? שאלו את עצמכם כמה שאלות לפני שאתם בוחרים:

[elementor-template id="523"]
  1. מיהם הלקוחות של אותו מקדם בו אתם מתעניינים? – חשוב מאוד לוודא שאכן קיימות עובדות בשטח המציגות בפניכם את ההיסטוריה ואת ההצלחות של אותו מקדם אתרים. אל תסתפקו באתרים שהמקדם מציג לכם. בקשו לדבר עם הלקוחות ולהתרשם שאכן הם מרוצים הן מהעבודה מול המקדם, מהשירות, מהזמינות וגם לא פחות חשוב – מהתוצאות בשטח.
  2. האם יש חוזה מחייב בין שני הצדדים? – יש מקדמים שנוטים לנסח חוזים קצת לא הגיוניים ולכן חשוב לבדוק טוב טוב על מה אתם בכלל חותמים. מקובל לנסח חוזה עם התחייבות לחצי שנה או לשנה עם תחנות יציאה, לפחות אחת. לעומת זאת, יש גם מקדמי אתרים וחברות קידום אתרים אשר לא מחייבות לקוחות לתקופה מסוימת כלל.
    בכל מקרה, תקפידו לקרוא את האותיות הקטנות ותראו שאתם לא יוצאים פראיירים.
  3. עד כמה המקדם או חברת הקידום נושמים וחיים את התחום? – חשוב להבין שקידום אתרים, במיוחד קידום אורגני הינו תחום דינמי שמשתנה כל הזמן ולכן חשוב לבדוק עד כמה המקדם איתו אתם נמצאים בסוג של משא ומתן מקפיד להתעדכן בשינויים ומחובר לתחום ממש מהבטן, זה מאוד חשוב. ללא תשוקה אמיתית לתחום הזה – לא ניתן להגיע לרמות הגבוהות של המקצועיות!מקדם אתרים מומלץ
  4. האם מתקיימת עלות מול תועלת? – במידה ואתם מעוניינים בשירותים נוספים פרט לקידום עצמו, יש לקחת אותם בחשבון במחיר הכולל. בנוסף, היזהרו ממחיר נמוך מדי שיכול להעיד על חוסר מקצועיות. גם מחיר גבוה באופן קיצוני אמור לעורר חשד ולכן שווה לנסות ולמצוא את האיזון.

בנוסף, שווה לאסוף כמה המלצות טובות ואפילו ליזום שיחה, לדבר עם הלקוחות איתם המקדם עובד ולשאול עד כמה הם מרוצים. נושא השקיפות (דיווחים שוטפים) מהווה שיקול קריטי לבחירה שכן מצד אחד כך אתם בתור לקוחות יודעים בדיוק איפה אתם עומדים מבחינת הקידום ומצד שני יכולים לבחון חודש בחודשו עד כמה השירות עליו אתם משלמים באמת מתבצע בפועל.

לסיכום, בחירת מקדם או חברה לקידום אתרים איננה דבר של מה בכך ויש לבצע חקר שוק, לבחון את כל הקריטריונים וכך הסיכוי להצלחה יעלה פלאים. ואם בא לכם שנדבר ולקבל ממני הצעה – צרו קשר ואולי זוהי תהיה תחילה של ידידות מופלאה 🙂

דילוג לתוכן