קידום אתרים

איך לקדם אתרים עם עמודים רבים

לקדם אתרים עם עמודים רבים

קידום אתרים הוא צורך עבור כל בעל עסק שיש ברשותו אתר אינטרנט. לאחר שהוא פנה אל חברת בניית אתרים מקצועית שהכינה עבורו אתר מעוצב ומרשים, כעת עליו לפרסם ברחבי הרשת את אותו אתר מושקע ולנסות למשוך כמה שיותר גולשים ולקוחות פוטנציאליים לעסק.

התחרות בקרב האתרים השונים על מיקום בראש תוצאות החיפוש בגוגל היא גדולה מאוד, כל בעל עסק חולם להופיע במיקום הראשון והנחשק כאשר גולש מקליד ביטוי או מילת מפתח הקשורה לעסק שלו, לדוגמה שיעורים פרטיים. כדי להופיע במיקומים הראשונים לא צריך לחלום, אלא לפנות אל מקדמי אתרים מקצועיים ומנוסים שיוכלו להקפיץ את האתר לראש תוצאות החיפוש.

קידום אתרים מיועד עבור כל אתר, בין אם מדובר על אתר קטן בעל עשרות או מאות בודדות של עמודים, וגם אתרים גדולים במיוחד עם עשרות אלפי עמודים שונים. לרוב אותם אתרים גדולים כבר בעלי הכרה וחשיפה גדולה וטובה ברחבי הרשת, אך כדי לשמור על מצב זה עליהם לבצע באפן שוטף בדיקות ושיפורים באתר לצורך שמירה על ערכו והרלוונטיות שלו. אז כיצד עושים זאת? בעיקר עם מקצועיות והרבה סבלנות, וגם על פי הטיפים הבאים:

רוצה לקהל הצעה לקידום אתרים? כל מה שצריך זה למלא כמה פרטים קטנים…

בחינה של פרופיל הקישורים הקיים באתר

אתרים גדולים המכילים עמודי אינטרנט רבים, לרוב יהיו בעלי פרופיל קישורים גדול מאוד דבר שמוסיף מאוד לאיכות האתר וכך להופעתו בתוצאות החיפוש של גוגל. אך מצד שני, בגלל שמדובר בקישורים רבים כל כך, יכולים להיות מצים בהם חלק מהקישורים אינם טובים ואפקטיביים כמו כאשר קיים קישור אחד או יותר בעל אנקור לא נכון, או קישור שמוביל לדף ריק או שגיאה.

באמצעות בחינה שוטפת ומעודכנת של פרופיל הקישורים הקיים באתר, ניתן לעלות על אותם גורמים העלולים לפגוע בדירוג האתר בתוצאות החיפוש. וכך להמשיך ולקדם אותו באופן יעיל ואפקטיבי.

בדיקת איכות התוכן בעמודים מרכזיים באתר

מכיוון שלאתר יש הרבה מאוד עמודים, בעל האתר אינו מודע כלל לרוב התוכן הקיים בחלק גדול מאוד מאותם עמודים. כך יכול להיווצר מצב בו אותם עמודים מכילים תוכן שאינו איכותי, או שאינו בעל ערך – דבר שעלול להשפיע על תוצאות האינדוקס של גוגל, ולהורדת האתר בתוצאות הדירוג של מנוע החיפוש.

באמצעות בחינה מקיפה ועקבית של תוכן המופיע בעמודים השונים של האתר, ניתן לאתר את אותם עמודים שאינם איכותיים ואף לוותר על חלק מהעמודים שאינם רלוונטיים ובעלי ערך לאתר.

שיפור מהירות טעינת האתר

אחד מהגורמים המשפיעים על דירוג האתר במנוע החיפוש הוא מהירות הטעינה של האתר. אתרים גדולים המכילים עמודים רבים כוללים באופן טבעי מידע ותוכן רב, כך שאותו ריבוי מידע עלול לפגוע בזמן הטעינה של האתר וכך לאיטיות הצגת הדפים כלפי הגולשים.

באמצעות בדיקה של מהירות האתר והסרת אותו תוכן הגורם להאטת האתר, ניתן לשפר את זמני הטעינה של האתר ולגרום לו להיות אתר גדול במיוחד אך גם מהיר ואיכותי עבור הגולשים.

המלצות נוספות

פעולות נוספות שמומלץ לעשות באותם אתרים גדולים המכילים עמודי אינטרנט רבים, הוא בחינת האפשרות של חסימת אינדוקס עמודי אתר ספציפיים בפני האלגוריתם של גוגל. כך ניתן להשקיע ולמקסם את נראות ואיכות התוכן והמידע המופיע רק בעמודים המרכזיים והחשובים של האתר, ולבחור לאנדקס אותם באופן שוטף כאשר העמודים ה"זניחים" יותר לא נכללים בתהליכי האינדוקס של גוגל.