פירסום שלילי בגוגל – יש דרכים להתמודד עם זה

פירסום שלילי בגוגל – יש דרכים להתמודד עם זה

פירסום שלילי בגוגל

כל אחד רוצה שיזכירו או ידברו עליו בהקשרים חיוביים ככל האפשר. אנו עושים מעל ומעבר כדי לשמר את המוניטין שלנו כלפי הסביבה שלנו, אם מדובר על חברים, קולגות בעבודה, מנהלים, שותפים עסקיים, וגם משפחה, בני זוג והסביבה הגרעינית שיותר קרובה אלינו.

הדרך הטובה ביותר להשיג מוניטין טוב כלפי הסביבה הי פשוט להיות בנאדם טוב. אך תופתעו לגלות כי רשת האינטרנט יכולה להרוס לכל אדם את המוניטין שהוא בנה לעצמו, וזאת באמצעות אזכורים או פרסומים שליליים במנוע החיפוש של גוגל או כל מקום אחר באינטרנט.

פרסום שלילי בגוגל – האויב של כל אחד

במידה ואתם מקלידים במנוע החיפוש את שמכם, ונתקלים במגוון תוצאות חיפוש המניבים בעיקר מידע שלילי עליכם כמו ביקורות שליליות של שכנים שהתלוננו עליכם בפורום של השכונה, אזכורים במגוון פורומים פתוחים שמעבירים עליכם ביקורת שלילית או אפילו תוצאות של פסקי דין שהוזכרתם בהם לפני יותר מעשור.

[elementor-template id="523"]

אזכורים שליליים כאלו יכולים לפגוע בכל אדם לא רק במי שעושה קידום אורגני, ובמיוחד באנשים המחזיקים בבעלותם עסק או חברה. פרסומים שליליים כאלו יכולים לפגוע ב"שם" של האדם או העסק בעיני קהל יעד נרחב, וזאת מבלי להכיר באופן אישי את האדם או החברה עליה מדובר.

ניהול מוניטין – הופכים את הפרסומים השליליים לחיוביים

כדי "להעלים" את כל אותם פרסומים ואזכורים שליליים המופיעים בגוגל ובכל רחבי הרשת, יש לבצע ניהול מוניטין נכון ואיכותי שהמטרה העיקרית שלו היא דחיקת פרסומים שליליים (יש המכנים שיטה זו – קידום אתר הפוך, במידה ומדובר באתר עם אזכור שלילי) כמה שניתן כך שלא יופיעו כלל בתוצאות החיפוש, ובמקומם יופיעו פרסומים חיוביים.

ניהול מוניטין כולל מספר פעולות שכמעט כל אחד יכול לעשות בכוחות עצמו, ועם הרבה סבלנות וכוח רצון. אותן פעולות נועדו לקדם כמה שיותר אזכורים חדשים וחיוביים, כך שהם יעלו על האזכורים השליליים ויהפכו אותם לבלתי נראים או לקשים מאוד למציאה.

פרסום מאמרים וכתבות

באמצעות יצירה של תכנים כמו מאמרים וכתבות תוכלו לפרסם מידע חדש וחיובי עליכם או על העסק שלכם, כך שאותם מאמרים יתמקדו בעיקר בפן החיובי והאיכותי שלכם ואת כל היתרונות שיש לכם להציע.

המטרה היא לפרסם כמה שיותר מאמרים וכתבות כאלו בעיקר באתרים מוכרים וגדולים כמו אתרי חדשות, רכילות, פנאי ובידור ועוד. לרוב הפרסומים בערוצים כאלו יהיה בתשלום, כך שמומלץ לבחון את כדאיות המחיר מול התועלת של הפרסומים החיוביים.

> קראו גם מה זה קידום אתרים ואיך הוא יכול לעזור גם לכם

יצירת בלוגים

ניתן באופן חינמי ופשוט לפתוח בלוג אישי, ובו לפרסם מגוון מאמרים ותכנים פרסומיים עם כמה שיותר אזכורים חיוביים. ככל שתפרסמו יותר תוכן רלוונטי ואיכותי בבלוג, כך הוא יהיה נגיש וחשוף יותר ברחבי הרשת, וגם "יעלה" על כל אותם אזכורים שליליים המופיעים בתוצאות החיפוש.

טיפוח פרסומים חיוביים ברשתות חברתיות

מכיוון שהרשתות החברתיות כיום הם בין האתרים המובילים ברשת, דאגו לפתוח לכם או לעסק שברשותכם פרופיל רלוונטי ומעניין. מכיוון שרשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין ועוד הם בעלי דומיינים חזקים ומובילים ברשת, רוב הסיכויים כי פרופיל שלכם שנמצא באחת מהרשתות האלו, יופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות כאשר יקלידו את שמכם – בהנחה כי בחרתם בשם הפרופיל שהוא על השם שלכם, בעברית וגם באנגלית.

דילוג לתוכן