איך מבצעים מחקר מילות מפתח

מילות מפתח הן הבסיס לכל קידום אתרים טוב ויעיל בעוד שתהליך מחקר מילות מפתח דורש מקצועיות, הבנה של התחום אותו מקדמים ודיוק. כיום מקדמי אתים מבצעים מחקר מילות מפתח באופן מקצועי ואפקטיבי כדי להכניס את אותן מילים בתוך מאמרים ותכנים שנועדו לקידום אתרים. אבל כיצד מבצעים את המחקר הזה בקלות? הנה כל המידע אשר לו אתם זקוקים:
מחקר מילות מפתח יכול להתבצע בזמן קצר אחרי שתבינו את השיטה. באתרי אינטרנט בעיקר כאלה של וורדפרס, אפשר להתחיל לבצע מחקר. כבר בסקירה של האתר כדאי להבין על איזה עסק מוצר או שירות מדובר. כדי לעשות זאת פותחים קובץ טקסט פשוט באתר שאינו מסמך WORD ולוקחים מהאתר מגוון מילות מפתח, כמו למשל 'אוכל לחתולים', 'ציוד לבעלי חיים', 'חטיפים לכלבים' וכו' זה במידה והאתר עוסק בציוד ומזון לבעלי חיים. כמובן שאת הרשימה מכינים בכול נושא ועבור כל תחום ביחס לשירותים והמוצרים שהוא מציע.
כעת אחרי שיש לנו רשימה של כמה עשרות ביטויים שקשורים למוצר או לשירות אותם לקחתם גם מהאתר שאתם מקדמים וגם מאתרים אחרים, יש לבחור כלים לביצוע מחקר מילות מפתח. בגוגל, יש כלים חינמיים אבל רובם בתשלום.
עם זאת בפרומים שיסבירו לכם איך מבצעים מחקר מילות מפתח תוכלו למצוא לעיתים כלים חינמיים למחקר מילות מפתח. את רשימת הביטויים שאספתם מזינים בקלות בכלי שמצאתם לביצוע מחקר מילות מפתח ובודקים מהם האחוזים עבור כל ביטוי ומילה.
שימוש במילות מפתח בתוכן
כעת שאתם יודעים אלו מילים הפופולאריות ביותר עבור הקידום שלכם, תוכלו להכניס את אותן מילים בתכנים שלכם החל מבתוך תוכן של מאמרי SEO עד לתכנים כמו כאלה שנמצאים באתר, בעמודי קטגוריות, בתיאור מוצרים, בדפי האינטרנט כמו דפי אודות, בית וכולי.
שימו לב שאתם לא מציפים את התכנים במילות מפתח ועשו זאת באחוזים הדרושים ביחס לטקסט (מומלץ להתייעץ עם מומחה לקידום אתרים לפני הכל). גוגל מסמן בספאם תכנים עמוסים במילות מפתח ללא תוכן איכותי.
העזרו בשירותים של מקדם אתרים טוב שיודע איך מבצעים מחקר מילות מפתח ועושה זאת על הצד הטוב והמקצועי ביותר.