פרסום באינטרנט: ערוצים מרכזיים שחשוב להכיר

פרסום באינטרנט: ערוצים מרכזיים שחשוב להכיר

פרסום באינטרנט

הפרסום באינטרנט הוא עולם ומלואו של אנשי מקצוע שמנווטים בו בין יצירתיות ומעוף, תובנות וידע על תקשורת זו ויצירת קהילות לבין ניתוח נתונים סטטיסטיים מוצקים, משום שרק השילוב בין כולם יוצר את הפרסום הנכון והיעיל ללקוחות. פרסום כזה מוגדר כפרסום חיובי שמניב תוצאות של הגברת מכירות, חיזוק המותג ובידולו מהמתחרים, יצירת קהל לקוחות נאמן והדהוד היתרונות שלו גם הלאה, מבלי שתצטרכו להמשיך לשלם על כך, אם ניהול הפרסום שלכם אכן מוצלח ופיצח את הקוד של הלקוחות הנאמנים לכם. כדי להבין למה ואיך זה עובד תוכלו לגשת לנושא דרך הערוצים המרכזיים והעיקריים שבהם ישראלים מפרסמים. זה נובע בעיקר מהעובדה שהערוצים האלה הוכיחו את עצמם כיעילים לקהל הישראלי שיש לו מאפיינים טיפוסיים למדי.

אילו ערוצי פרסום באינטרנט יעילים אצל לקוחות ישראלים?

שיווק בפייסבוק – פייסבוק הוא המוכר ביותר בתוך הקטגוריה שנקראת המדיה החברתית ולא בכדי. זה נראה כאילו פייסבוק פיצחה את הצופן של הלקוח הישראלי שאוהב שירות חינמי, נדיב, משוכלל טכנולוגית, מלא הפתעות ואפשרויות יצירתיות, שיתוף מיידי של כל צורת פרסום שהיא, אפשרויות לשוחח וליצור קשר עם אנשים, חופש להביע את עצמך בלי צנזורה וזמינות גדולה. מבחינת בעלי עסקים, האפשרות לפתוח דפי עסק, לפלח בצורה מדוייקת וברזולוציה גבוהה את קהל הלקוחות שלהם ולפרסם בתשלום פוסטים ומודעות מעוצבים ומושקעים היא מכרה זהב למי שיודע לעבוד עם זה נכון. הישראלים נמצאים בפייסבוק כל הזמן, מקבלים את כל צריכת המידע שלהם משם ולכן מודעה שלכם שתהיה רלוונטית להם לפי הפילוח הנכון, תגיע אליהם בוודאות. כל מה שנחוץ הוא להגדיר את הקהל שלכם, לנהל דף עסקי עם קהילה חיה ותוססת שמעריכה את המידע והתכנים המכבדים שלכם, ולהציע להם שירות או מוצר טובים באמת. זכרו שכמוכם יש רבים בפייסבוק אבל אתם חייבים להיות הטובים ביותר כדי שיבחרו בכם. קל להוכיח זאת בעזרת המלצות אותנטיות ותגובות או דוגמאות של המענה האדיב שלכם לתלונות של לקוחות.

[elementor-template id="523"]

פרסום בגוגל – גוגל היא מנוע החיפוש המוביל בעולם שכולל בתוכו גם מנועי חיפוש של אתרים אחרים. מודעות הפרסום בגוגל מגיעות בוודאות לקהל שלכם לפי הפרמטרים שפילחתם בעבודת מחקר. האפשרויות של קידום בגוגל מצויינות אבל יחסית לפייסבוק הן דורשות כסף רב ונכונות רק למי שמוכן להשקיע זאת בשוטף בתקציב אפקטיבי. אפשר לבנות קמפיין מעולה של מודעות שיעקבו אחרי הלקוחות שלכם, משום שהיום אפשר למצוא אותם בכל מקום באינטרנט בעזרת גוגל. השאלה היחידה היא עד כמה אתם יכולים להשקיע בזה את הסכומים שנדרשים לכך.

קידום אורגניקידום אתרים יכולים להתקדם ברשימת תוצאות החיפוש של גוגל בצורה אחרת- בצורת קידום אורגני. זה קורה כאשר האזכורים של המותג שלכם רבים ויש המון חיפושים אחריו, כך שהרובוטים של גוגל מבינים שיש בזה משהו שכדאי לקדם. זה יכול להיות גם משום שאתם מזינים תכנים טריים לאתר שלכם בתדירות גבוהה כדי לתחזק אותו. זה גם משנה איזה תכנים אתם מזינים לאתר שלכם ורצוי תמיד שיהיו מהסוג שגוגל אוהבת כמו מאמרים איכותיים שמכילים את ביטויי החיפוש שהלקוחות שלכם מזינים בחלון החיפוש, או סרטונים איכותיים משום שידוע שאנשים אוהבים לראות סרטונים כדי לקבל יותר מידע מדוייק על המוצרים. בפני מי שלא יכול, מסיבה כזו או אחרת, לבצע את עבודת הקידום בעצמו עומדות שתי אפשרויות: בחירה בחברה לקידום אתרים או במקדם עצמאי.

מדיה חברתית – סקרנו את יתרונות פייסבוק אבל יש לדעת כי יש גם ערוצים אחרים במדיה החברתית שמתאימים לבעלי מותגים ישראליים. אינסטגרם נחשב מצויין למי שרוצה לקדם מוצרי אופנה וסטיילינג, למשל, וסנאפצ'ט שהיא רשת שנחשבת ללהיט בקרב צעירים. כך שמי שמחפש מובילי דעת קהל לפרסם את המוצרים שלו יכול להיעזר בהם ברשתות כגון אלה, ולהרוויח מהחשיפה העצומה והיעילה.

דילוג לתוכן