איך לשווק עסק קטן באינטרנט?

לא משנה איזה תקציב עומד לרשותכם, הרי שתרצו בכל מחיר לפרסם את העסק שלכם. לשמחתכם, כיום על מנת לפרסם את השירותים והמוצרים שלכם, אינכם צריכים לדבוק בסכומי עתק ובמסעות פרסום שעל מנת להוציא אותם אל הפועל עליכם לחבור אל חברות הפקה גדולות. מהפכת האינטרנט הביאה עמה לא מעט בשורות, כאשר אחת מהן רלוונטית גם אליכם. כיום, הפלטפמורה היעילה, הזולה והנגישה ביותר לפרסם בה היא האינטרנט. אתם בעלים של עסק קטן ורוצים להעלות הילוך עם מסע הפרסום שלו? כך תוכלו לעשות זאת!
הגדירו כבר בשלב זה את קהל היעד שלכם
הדבר החשוב ביותר לפני היציאה לדך הוא הגדרת קהל היעד שלכם. מעבר לכך שקהל היעד שלכם יכול לפקס אתכם בכל הקשור לתוכנה של המודעה הפרסומית שלכם, הרי שהוא גם יכול לפקס אתכם אל הפלטפורמות הרלוונטיות ביותר הקיימות ברשת. מעבר לכך, בעת שתגדירו קהל יעד כמה שיותר ממוקד, כך גם תוכלו להוציא פחות כסף על מסע הפרסום שכן תצמצמו את אפשרויות הפרסום שלכם אל קהל ספציפי זה.
אז מדוע הגדרת קהל היעד כל כך חשובה ואיך היא באה לידי ביטוי? בהנחה ואתם רוצים לפרסם שירותים לבני הנוער לדוגמא, סביר כי הפלטפורמה האינטרנטית הבולטת והאידיאלית עבורכם היא האינסטגרם – שם ישנה תנועה גדולה ומשמעותית מאד של בני נוער. את הפלטפורמות הרלוונטיות תוכלו לבחור ביחד עם מוביל הקמפיין שלכם שיאתר עבורכם את הצורך וגם את מסע הפרסום האידיאלי עבורכם.
הכירו היטב את המתחרים שלכם
כשאתם רוצים לשווק את העסק שלכם, חשוב מאד שתכירו טוב מאד את המתחרים שלכם. היכרות עם המתחרים שלכם למעשה מאפשרת לכם להיכנס לשחק במגרש המשחקים לאחר שביצעתם אימונים איכותיים. אז מדוע חשוב כל כך להכיר מתחרים המציעים את אותו שירות או מוצר כמו שלכם? הסיבה לכך די פשוטה: בעת שאתם עושים סקר שוק קטן ומגלים איך מצטייר הענף בו אתם עוסקים כלפי חוץ, אתם יכולים לעשות משהו אחר לגמרי וכך להתבלט. ככל שיהיו לכם יותר יתרונות על המתחרים שלכם, כך תהיו בולטים יותר ומושכים יותר והרי זו המטרה של הפרסום בסופו של דבר.
תעודת הזהות שלכם: אתר האינטנרט
הדבר הראשון שתוכלו לעשות על מנת לעשות את הצעדים הראשונים שלכם בפרסום המקוון הוא כמובן להקים אתר אינטרנט. אם פעם בעלי העסקים היו מסתובבים בכיסם עם כרטיסי ביקור, הרי שכעת כרטיס הביקור ותעודת הזהות שלכם כבעלי עסקים הוא אתר האינטרנט שלכם. באתר האינטרנט תוכלו לחשוף את קהל היעד לשירותים ולמוצרים שלכם. שימו לב, כי למרות שאתר האינטרנט יכול לתרום רבות לתדמית שאתם רוצים ליצור, עדיין לא מדובר על כלי חובה והרי שתוכלו לפרסם את עצמכם גם ללא אתר אינטרנט, אלא באמצעות דף נחיתה בלבד. יחד עם זאת, אתר בית משלכם יכול לתרום רבות עם ערך מוסף לגולשים וללקוחות הפוטנציאליים.
פרסמו את העסק באמצעות גוגל
אז איך מפרסמים את העסק שלכם בפועל? הדרך הראשונה היא כמובן קידום בגוגל. כבר בשלב זה כדאי שתדעו כי הפרסום שלכם בגוגל יפנה את הגולשים אל דף הנחיתה או אל אתר האינטרנט שתקימו. המטרה כמובן של פרסום בפלטפורמה זו היא לאפשר לכם להיות חשופים במנועי החיפוש, על מנת לקדם את האתר שלכם וכך לגרום ללקוחות הפוטנציאליים להגיע אליכם ביתר קלות. היתרון הגדול של פרסום בגוגל הוא האפשרות שלכם להיות האדונים על תקציב הפרסום, מבלי שיש מי שקובע לכם תעריף ועליכם לעמוד בו. בעת שהגולשים יקלידו מילות חיפוש הרלוונטיות לקמפיין הפרסומי שלכם, הם יוכלו להגיע ישר אל התוצאות הרלוונטיות אליכם.
נוכחות ברשת החברתית פייסבוק
חלק בלתי נפרד מהמשחק הוא להיות נוכח במקום בו ישנה תנועה. הרשת החברתית פייסבוק היא ה-מקום להיות בו. הקימו עמוד פייסבוק עסקי לעסק שאתם רוצים לקדם, הזמינו את החברים שלכם מהפרופיל הפרטי לקחת בו חלק והזינו אותו בתכנים רלוונטים. כמו כן, גם בפייסבוק תוכלו לצאת במסעות פרסום הממוקדים אל קהלים ספציפיים שתוכלו להגדיר כמו מין המשתמשים, גיל, אזור מגורים, חיבה לעולמות תוכן ועוד. מאחר והעמוד שלכם עסקי, התכנים שאתם מפרסמים אינם נחשפים אל כל העוקבים, כך שעל מנת לגעת בכמה שיותר מהם, עליכם לשלם על מודעות פרסומיות.