מומחה שיווק גוגל אדס – מה זה אומר
משתמש ממוצע בגוגל יודע שקיימים שני מאפיינים עיקריים למנוע החיפוש. מאפיין אחד מתחת לאתרים המופיעים תחת הביטוי "מודעה" ואז הוא יכול להבין מכך שמדובר למעשה בפרסום שנרכש בכסף. מאפיין אחר הוא מנוע החיפוש עצמו, כל התוצאות הנמצאות בעמוד.
מי שמכיר לעומק את המערכת של גוגל ובכלל את עולם הפרסום של החברה, יודע שהיא מציעה ללקוחות שלה שתי מערכות עיקריות לרכישת פרסומות. מערכת אחרת קיימת במנוע החיפוש כאמור, ומנוע אחר מופיעים באתר שמתחברים אל רשת הפרסום של גוגל ומציגים מודעות שונות. כל מי שנכנס לאתר יכול למצוא שם מודעות פרסום של גוגל, בין אם זה קישורים שניתן להקליק עליהם ובין אם זה דברים מעט יותר מורכבים.
מי שאחראי על כך הוא מומחה שיווק גוגל אדס. הרעיון הוא, לחפש ביטויים דרכם אפשר למשוך גולשים להקליק על מודעות פרסום שמופיעות באתר או במנוע החיפוש. מדובר על ביטויים פופולאריים, כאלה שיש להם הרבה מאוד חיפושים, ובאופן טבעי מושכים אליהם הרבה מאוד משתמשים.
למה משתלם לעבוד עם מומחה בתחום
לא כל אחד יכול לייצר מודעות פרסום בגוגל. מבחינה מעשית כל אחד מאיתנו יכול, אך בשביל לייצר מודעות איכותיות, מוטב לעבוד עם אנשי מקצוע ובפרט מומחים בשיווק גוגל אדס. הם ידעו כיצד לייצר מחקר מילים בצורה נכונה וידעו כיצד לייצר מודעות שימשכו אליהם הרבה מאוד משתמשים.
חשוב לומר, מעבר לעובדה שיש להשתמש בביטויים רציניים ומשמעותיים, אזי שיש להשתמש גם במשפטים וביטויים שיכולים למשוך אליהם גולשים. בין אם מדובר על ביטויים שמעוררים עניין, ביטויים שמעודדים מכירה או כל דבר אחר. מומחה שיווק ופרסום מקצועי ברשתות חברתיות ידע בדיוק מה זה אומר וכיצד אפשר לייצר את זה.