אינטרנט

5 טיפים מנצחים לשיווק בפייסבוק

שיווק בפייסבוק

כל מי שהתנסה בשיווק בפייסבוק מכיר את כל יתרונות השיווק. זהו שיווק המאפשר פנייה ישירה אל קהל יעד ממוקד ומפולח, שיווק המאפשר מדידה של התוצאות, אפשרות לשינוי הקמפיין בכל רגע נתון ובחירה של תקציב הפרסום.

לצד היתרונות הרבים יש גם חיסרון בולט, התחרות הגבוהה. אינספור משווקים נלחמים על תשומת לבו של הגולש והתחרות גבוהה. כדי לייעל את השיווק ולהבליט את המסרים השיווקיים אספנו מספר טיפים חשובים שיזניקו את השיווק בפייסבוק לגבהים.

 

רוצה לקהל הצעה לקידום אתרים? כל מה שצריך זה למלא כמה פרטים קטנים…

 אז קבלו את 5 טיפים מנצחים לשיווק בפייסבוק

הבסיס לכל שיווק טוב הוא בנייה של דף עסקי אטרקטיבי שימשוך אוהדים חדשים להצטרף אל הדף. חשוב להשקיע בתמונת קאבר יפה ומעוצבת, לשלב תמונת פרופיל יפה ומחמיאה, לפרט את כל הפרטים הרלוונטיים של העסק כמו מיקום, כתובת אתר, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון ועוד, ועיקר להוסיף כל הזמן תכנים טובים שיסקרנו את הגולשים ויעודדו את המבקרים הזמניים להצטרף אל הדף כאוהדים.

כאשר אתם מפרסמים מודעות או פוסטים שיווקיים חשוב לכוון אותם אל קהל היעד. נסו לדמיין את הלקוח האידיאלי שלכם, בן כמה הוא, מה  מצבו המשפחתי, מהם תחומי העניין שלו ועוד. אחרי שהגדרתם את הלקוח האידיאלי, השתמשו בכלי למיקוד קהל היעד. פייסבוק מעמידה למשווקים כלים שבאמצעותם אפשר יהיה לפלח את קהל היעד כמו אזור גאוגרפי, מין, גיל, מצב משפחתי ועוד.

לתמונה יש חשיבות רבה מאוד בשיווק ברשת. לא התוכן, אלא התמונה יקבעו האם הגולש יקליק על ההודעה שלכם ורק אז יתמסר לקריאת התוכן. בחרו תמונה אטרקטיבית, עם צבעים עזים, עם ניגודיות, תמונה מעניינת, מסקרנת אולי אפילו קצת שונה כדי שתמשוך את תשומת הלב.

עקבו אחרי המודעה. שימו לב האם המודעה עונה על הציפיות. האם אתם מקבלים מספיק לייקים, האם הגולשים מבצעים את מה שביקשתם מהם לבצע, האם מתבצעים שיתופים ועוד. לאחר כחמש מאות חשיפות של המודעה, פייסבוק תיתן למודעה ציון רלוונטי מאחד עד עשר. אם קיבלתם ציון 7 ומעלה, המודעה שלכם מוצלחת והמסרים השיווקיים תואמים לקהל היעד, אם הציון פחות מ-7 עליכם למקד טוב יותר את קהל היעד ואולי גם לשנות את המסרים השיווקיים.

היו קשובים לפניות. אם פרסמתם במודעה מספר טלפון, היו זמינים לשיחות וחזרו אל שיחות שלא נענו. אם פרסמתם כתובת מייל לפניות, עקבו אחרי המיילים. זכרו, לקוח שלא קיבל מענה מידי, יפנה מיד אל המתחרה שלכם, חבל להפסיד אותו!

חייגו עכשיו