אינטרנט

למה צריך כרטיס ביקור דיגיטלי כדי לקדם את העסק?

כרטיס ביקור דיגיטלי

במאמר הבא נסביר איך כל בעל עסק או נותן שירות, יכול להשתמש בכרטיס ביקור דיגיטלי, כדי לקדם את העסק שלו באינטרנט ולהשיג יותר לקוחות משלמים, תוך הוזלת עלויות הפרסום.

לפני הכל, מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי הינו כרטיס ביקור, שנימצא באתר אינטרנט ומכיל את כל הפרטים החיוניים ללקוח על העסק והשירותים/ מוצרים שהוא מספק.

הכרטיס מכיל תוכן כמו: אודות העסק, שירותיו, מחירון, גלריית תמונות, מפת מיקום (במידה ויש מיקום) כפתורי יצירת קשר מהירים ועוד.

רוצה לקהל הצעה לקידום אתרים? כל מה שצריך זה למלא כמה פרטים קטנים…
אפשר גם בטלפון: 052-9787219

את הכרטיס הדיגיטלי ניתן לשלוח ללקוחות כשאנו פוגשים אותם פנים מול פנים או וירטואלית דרך האינטרנט, הרשתות החברתיות, קבוצות ווטצאפ וכו'.

מאחר והכרטיס הדיגיטלי מכיל את כל התוכן על העסק, ניתן להשתמש בו גם בתור מיני אתר שיווקי של העסק. אותו ניתן לפרסם במגוון דרכים, לקדם את העסק ולהשיג יותר לקוחות.

איך כרטיס ביקור דיגיטלי משיג יותר לקוחות?

סקר שערכנו בקרב כ- 70 בעלי עסקים, רוב בעלי העסקים, מדווחים שבחרו לא להשתמש בכרטיס הביקור מנייר, מהסיבה שהלקוחות נוטים לזרוק אותו לפח או שהכרטיס נאבד ולא נגיש בשעת הצורך.

אלו שבחרו להשתמש בכרטיס מנייר מעידים על חוסר אפקטיביות משביעת רצון.

כלומר, ניתן להסיק שכרטיס הביקור מנייר לא מניב מספיק תוצאות בעידן האינטרנט, והוא כמעט ולא מחזיר פניות ולקוחות חדשים לעסק.

כרטיס ביקור דיגיטלי, לעומת זאת, נשמר אצל הלקוח עד רגע הרכישה ולאורך זמן בלתי מוגבל.

ללקוח שמקבל את כרטיס הביקור הדיגיטלי 2 אפשרויות עיקריות לשמירת הכרטיס:

  1. להוריד את הכרטיס הדיגיטלי למסך הבית של הטלפון הנייד.
  2. לשמור את פרטיך/ פרטי העסק באנשי הקשר יחד עם פרטים חיוניים על העסק.

בשתי האפשרויות הלקוח יכול ליצור קשר עם העסק בשעת הצורך, ללא צורך בשמירה של פיסת נייר, או הקלדה של פרטי העסק לטלפון.

חשוב לציין, שעדיף להמליץ ללקוח להוריד את הקישור לכרטיס אל מסך הבית.

הסיבה לכך היא שברגע שהלקוח רוצה פרטים נוספים על העסק, הוא יכול להיכנס לכרטיס הדיגיטלי בקלות ולקבל מידע נוסף על העסק ומוצריו.

בצורה זו הלקוח מגיע מוכן לשיחת המכירה, לאחר שהוא כבר קראה את פרטי השירות.

יתרונות כרטיס הביקור הדיגיטלי אל מול הכרטיס מנייר?

  • תמיד זמין ומעודכן

כרטיס ביקור דיגיטלי תמיד זמין, ומכיל פרטים עדכניים של העסק.

  • ללא עלויות הדפסה

ניתן לשלוח את הכרטיס אינספור פעמים, ללא עלויות הדפסה ותוך שמירה על איכות הסביבה.

  • משמש בנוסף גם כמיני אתר שיווקי

כרטיס ביקור דיגיטלי חכם, שניבנה בצורה נכונה ומותאמת לעסק, מכיל את כל פרטי העסק הרלוונטיים ללקוח.
בצורה זו ניתן להשתמש בו גם כמיני אתר שיווקי של העסק, אותו אפשר לפרסם במדיות השונות.

  • חוסך זמן שיחה עם לקוחות

מאחר והכרטיס הדיגיטלי מכיל את כל פרטי העסק, הלקוח שיוצר איתך קשר כבר היה חשוף לאינפורמציה מעודכנת על מוצרי העסק,
מגיע מוכן לשיחה ונדרש פחות זמן שיחה להסברים ולתהליכי המכירה.

  • מכיל אלמנטים אינטרנטיים

הכרטיס הדיגיטלי מכיל אלמנטים אינטרנטיים, שלא קיימים בכרטיס הרגיל ,שמאפשרים לו להציג ללקוח מידע רלוונטי רב יותר והכל מוצג בעיצוב מושך ומותאם לשפה השיווקית של העסק.

כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל אלמנטים כמו: סרטונים, סאונד, כפתורים, אפקטים, תמונות ועוד.

  • מכיל כפתורים לרשתות חברתיות

כרטיס ביקור דיגיטלי חכם מכיל, בנוסף, כפתורים מהירים לרשתות החברתיות של העסק.
הכפתורים מובילים את הגולשים אל הרשתות החברתיות ומאפשרים לצבור יותר עוקבים לעסק ולחשוף עוד ועוד אנשים לתוכן ולהצעות הפירסומיות שלנו בצורה שוטפת.

  • מותאם למנוע החיפוש של גוגל

את כרטיס הביקור הדיגיטלי שנבנה בצורה חכמה ניתן למצוא בתוצאות החיפוש של גוגל בביטויים מסוימים.

  • מניע לפעולה של יצירת קשר

כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל כפתורים מהירים ליצירת קשר בקליק.

הכפתורים מאפשרים ללקוח ליצור קשר עם בעל העסק, במגוון דרכים, ללא צורך בהעתקת הפרטים למסך הטלפון.

איך להשיג מהכרטיס הדיגיטלי יותר פניות ולידים?

כדי למקסם את מספר הפניות והלידים שמגיעים באמצעות הכרטיס, ניתן להשתמש במספר דרכים:

  1. חשוב להקפיד לשלוח את הכרטיס לאנשים שמתעניינים בעיסוק או בעסק שלנו בין אם פוגשים אותם בסמינרים, בפגישות או וירטואלית מרחוק.
  2. לאחר שלקוח פוטנציאלי קיבל את הכרטיס חשוב להקפיד להמליץ לו להוריד את הקישור לכרטיס אל מסך הפלאפון. הורדת הכרטיס אל מסך הבית של הפלאפון עורכת מספר שניות בודדות. לרוב מועבר הסבר בחברה ע"י החברה ממנה נקנה הכרטיס הדיגיטלי.
  3. בנוסף לשליחת הכרטיס ללקוחות פוטנציאלים, ניתן להשיג יותר פניות מהכרטיס ע"י פרסום ושיתוף שלו ברשתות החברתיות. על מנת לחשוף יותר לקוחות פוטנציאלים ולקבל יותר פניות באמצעות הכרטיס, ניתן לשתף קישור לכרטיס ברשתות החברתיות בפוסטים שאנו מפרסמים או בתגובות רלוונטית.
  4. במידה ורכשתם קמפיינים ממומנים של העסק, ניתן לצרף לקמפיין (בין אם זה גוגל, פייסבוק וכו'), קישור לכרטיס ולהשתמש בו כדף נחיתה של העסק ולהשיג דרכו לידים ופניות.
  5. דרך נוספת להשיג יותר פניות מהכרטיס הדיגיטלי, היא לפנות לאתרים בתחום העיסוק הרלוונטיים או אתרי חדשות, ולהציע להם מאמר מושקע עם ידע וערך בתחום שלנו.

ובסוף המאמר ניתן להוסיף קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי.

קוראי המאמר המתעניינים גם כך בתחום, חשופים לכרטיס ולשמירת פרטיך בקלות.

בנוסף לתנועה שתקבלו לכרטיס, המאמר באתר כזה מגביר את האמינות בעיני גוגל ומקדם אותו למקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש, וכמובן שמגדילה את כמות התנועה שמגיעה לכרטיס באופן אורגני (ללא תשלום) מחיפושים בגוגל.

חשוב שאציין, שפרסום מאמרים באתרי חדשות גדולים כרוכים, לרוב, בתשלום. וזוהי רק אפשרות להגדלת כמות התנועה שמגיעה לכרטיס הדיגיטלי.

סיכום

כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר להשיג יותר בקלות לקוחות משלמים חדשים לעסק. באמצעות שמירה על קשר עם הלקוחות לתקופה ממושכת ללא מגבלת זמן, שמשמרת גם את הלקוחות הקיימים.

כרטיס ביקור דיגיטלי חכם, שניבנה בהתאמה לעסק, מכיל את כל פרטי העסק הרלוונטיים ללקוח בשילוב כפתורים מהירים ליצירת קשר.

הכרטיס הדיגיטלי משמש, בנוסף בתור מיני אתר שיווקי לעסק, אותו ניתן לפרסם כדי להשיג יותר לידים ופניות מלקוחות מתעניינים.

הכרטיס הדיגיטלי זמין בכל עת לשליחה, ומכיל תמיד תוכן ופרטים מעודכנים של העסק.

לא נדרשת הדפסה של כרטיסים חדשים בכל עדכון פרטי העסק, והוא אינו מזהם את הסביבה.

ניתן להשתמש בו במגוון דרכים שיאפשרו להשיג יותר לקוחות משלמים באמצעותו ולקדם דרכו את הנוכחות האינטרנטית של העסק.

קצת על כותב המאמר

היי, אני אורי ינקוביץ.
אני כותב מאמרים בתחומים דומים לזה, בבלוג באתר שלי.
אני מנהל את האתר Smart And Digital המתמחה בבנייה של כרטיסי ביקור דיגיטליים עבור בעלי עסקים, עם דגש לעסקים קטנים ובינוניים.