חברות רבות מנהלות את קשרי הלקוחות והעובדים בהם דרך מערכת CRM בתחומים שונים ומגוונים. זו אפשרות מיני רבות כדי לייעל עסק וחברה אך יש גם את האפשרות לעשות זאת באופן עצמאי עם מערכות סגורות כמו IN-HOUSE.
פתרונות CRM – האם מומלץ לרכוש או לפתח in-house?
לכל חברה יש את העדיפות שלה באשר למערכת קשרי הלקוחות וצוות העובדים בה. לא כל חברה תעדיף להשתמש במערכת התלויה בענן לגיבוי ושיתוף אלא תרצה לעשות זאת בעצמה על ידי מערכת in-house.
איזה ממערכות אלו עדיפה יותר? תלוי ברצונות ובשירות בו החברה עוסקת. לרוב, מערכות אין האוס יתאימו יותר לבנקים, חברות אשראי ותאגידי מידע שונים.
מדוע חשוב להשתמש במערכת לניהול קשרי לקוחות?
ניהול קשרי לקוחות מספק לכם תובנות על הלקוחות שלכם, לקוחות פוטנציאליים וספקים. אתם יכולים להשתמש במידע זה, כדי לזהות נקודות כאב, לשפר תהליכים, למכור יותר ולבנות נאמנות בין הלקוחות.
המטרה של שימוש ב- CRM היא לשפר ולהרחיב את מחזור חיי לקוחות, על ידי שיפור מערכות יחסים, התאמת אסטרטגיות שימור לקוחות והנעת צמיחת מכירות. ניהול מחזור זה יכול להיות ההבדל בין שמירת לקוחות לאיבודם.
מה זה CRM
CRM הוא ראשי תיבות של "ניהול קשרי לקוחות". ניהול קשרי לקוחות הוא כל כלי, אסטרטגיה או תהליך המסייע לעסקים לארגן ולגשת טוב יותר לנתוני לקוחות.
הכול התחיל בתווים בכתב יד ורולודקסים, אך עם כניסתה והפצה של הטכנולוגיה הדיגיטלית, התפתחה מערכת זו בסופו של דבר למאגרי מידע המאוחסנים במחשבים בודדים.
ניהול מערכות היחסים עם הלקוחות הפך לתהליך מורכב. כדי להתחרות בכל ענף, תהיו חייבים מערכת אמינה הבנויה על תוכנת CRM.
קראו על: מערכת בילינג לניהול מנויים