מה צריך לבדוק לפני שבוחרים חברה לקידום אתרים?

חברה לקידום אתרים
שיטת קידום אתרים מוכיחה את עצמה שוב ושוב בתור השיטה המובילה לשיווק, פרסום ומיתוג עסקים רבים שהחליטו להתקדם צעד אחד נוסף ולחדור לפלטפורמה הדיגיטלית בין אם על ידי בנייה וקידום אתר משל עצמם, דרך העלאת סרטוני תדמית והדרכה, פתיחת ערוץ יוטיוב, פתיחת עמוד עסקי בפייסבוק ועד פיתוח אפליקציה שתקל על הגולשים שלהם. אז מה צריך לבדוק לפני שבוחרים חברה לקידום אתרים?
שאלו את עצמכם: האם שירותי חברת הקידום תואמים את הצרכים השיווקיים של העסק שלכם?
לכל עסק יש את מאפייניו שלו. קהלי היעד הם אחרים ומשתנים בין עסק לעסק ולכן לא כל מה שמתאים לעסק x יתאים גם לעסק y. לכן, לפני שבכלל נמצאים לפני תהליך בחירה של חברת קידום מולה נעבוד עלינו לבדוק אילו שירותים, שיטות קידום, פירסום ושיווק באינטרנט אותה חברה מספקת. בעוד למסעדה יתאים להיכנס לאפליקציית ה- Waze ולהציב סיכה על המפה, לבנות אתר מרשים ומעוצב מלא בתמונות מגרות, לחנות רהיטים אולי בכלל עדיף דף פייסבוק, סרטוני הדרכה שמספקים טיפים בעיצוב הבית וחנות אינטרנטית כאשר למפעל לסבונים ומוצרי קוסמטיקה בעבודת יד יכול להיות שבכלל שניוזלטרים הוא שם המשחק. לכן קודם כל יש לבדוק איזו שיטת קידום או שיווק באינטרנט מתאימה לכם לפי מאפיינים, צרכים, קהלי יעד ורק אז להגיע להחלטה.
ITS ALL BUT THE MONEY
אם אתה בעל עסק קטן או בינוני, לא בטוח שכל חברת קידום תתאים לך מבחינת התקציב. יכול להיות שהתרשמתם במיוחד מהעבודה, מהתהליך והמקצועיות שאנשי הצוות של חברת הקידום מפגינים מולך, אך אם בתכלס החברה גובה עבור השירותים להם אתה זקוק, יותר ממה שאתה יכול לשלם, זה כנראה לא יעבוד ביניכם. תקציב הוא פקטור חשוב. כדאי ומומלץ להשקיע בשיווק ובקידום העסק שלכם, לפעמים אולי קצת יותר ממה שאתה יכול להרשות לעצמך (לפחות בתחילת הדרך) אך יחד עם זאת כן חשוב להגדיר תקציב מראש ולנסות שלא לחרוג ממנו לכאן או לכאן.
הוכחות בשטח, תכלס!
אז ביצעתם סקר שוק, השוותם מחירים והגעתם למצב שכל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור בין חברה אחת, שתיים או מקסימום שלוש. זה הזמן לבדוק תכלס לאילו תוצאות החברות הללו הביאו את הלקוחות האחרים שלהן. בעוד קידום ממומן הוא מסוג הפרסום שאמור להוכיח את עצמו די מהר, קידום אורגני נחשב לתהליך ארוך ומורכב. זו הסיבה שעליכם לבדוק את ההתקדמות עם חברות ועסקים שנמצאים לפחות שנה עם אותה חברת קידום וזכו להנות מתוצאות אמיתיות בשטח. איך תדעו? אפשר לבקש המלצות מחברים או מכרים על חברת קידום ממנה הם מרוצים ולנסות גם לדלות עוד מעט פרטים ולשאול מדוע. יש עוד כל מיני שיטות לדעת האם החברה שבה אתם מעוניינים לבחור עושה עבודה טובה ומקצועית אך לכל חברה יש את השיטות שלה ולכן תצטרכו פשוט לשאול.
יש עוד כל מיני שיטות נוספות באמצעותן ניתן לבחור חברת קידום אתרים עם מקדמי אתרים מקצועיים. אפשר לשאול את גוגל – הרי מי שעושה קידום בגוגל לעצמו בצורה מיטבית, הסיכוי שהוא גם עושה זאת למישהו אחר גבוה, אפשר לבחון את הותק של החברה, את רמת המקצועיות שלה לפי הצוות שעובד בה, את הניסיון ואת רמת השירות. זכרו, מדובר בדרך שבה העסק שלכם יוצג ברשת האינטרנט ולכן בחירה זו חשובה ואין להקל בה ראש.